Eye Tonuri de gri
Invert Mode Culori inversate
Link Linkuri subliniate
Keypad Navigare prin tastatură
Triangle Cursor negru
Triangle Cursor alb
Remove Circle Text mic
Add Circle Text mare
Refresh Resetare
Close Inchide
Call
Telefon: +373 69405446

MONITORIZARE vs EVALUARE EPS – DIFERENȚE ÎNTRE ACESTE DOUĂ ASPECTE

Pe parcursul lunilor martie – aprilie 2024, MEC organizează un șir de instruire a managerilor școlari și cadrelor didactice care predau disciplina Educație pentru societate în vederea punerii în aplicare a Metodologiei de monitorizare a implementării curriculei la disciplina școlară Educație pentru societate, aprobată prin ordinul MEC nr.1511 din 22.11.2023. Planul de aplicare a metodologiei se va regăsi în Proiectul Managerial Anual al instituției începând cu anul de studii 2024-2025.

Scopul metodologiei este contextualizarea particularităților demersului didactic la EPS și a condițiilor de aplicare în mediul școlar a Cadrului de referință a competențelor pentru o cultură democratică.

Obiectivele metodologiei prevăd următoarele:
– asigurarea unei înțelegeri critice specificului curricular, inclusiv principiile, conceptele de bază, abordările didactice și conceptele educaționale ale EPS;
– stabilirea procedurilor și instrumentelor în procesul de monitorizare în vederea determinării nivelului de înțelegere și aplicare a documentelor curriculare; necesităților profesionale pentru asigurarea finalităților educaționale; factorilor și condițiilor care influențează și asigură procesul educațional la EPS.
– îmbunătățirea calității procesului de formare a competențelor pentru cultura democratică.

Articole Recente